O umbrelă creată în cadrul unei colaborări între Gucci și Adidas a primit un val de critici în China, după ce s-a aflat că nu protejează de ploaie.
Adidas și Gucci au creat o umbrelă de 1550 de euro care nu protejează de ploaie
Consumatorii din China au atras atenția asupra faptului că umbrela în valoare de aproape 7700 de lei (1551 euro), nu îndeplinește funcția de bază a unui astfel de produs.
Umbrela de soare din colecția încă nelansată apare pe website-ul Gucci cu mențiunea că „nu este rezistentă la apă, ci menită să protejeze de soare sau să fie folosită în scop decorativ”.
Accesoriul a fost ridiculizat pe platforma chinezească de social media Weibo, un utilizator numind-o „un statement foarte măreț, dar inutil în modă”, iar altul scriind „atâta timp cât sunt sărac/ă, nu au cum să mă fraierească să dau bani pe așa ceva”.
„Imaginați-vă să cumpărați o umbrelă de 1550 de euro ca simbol al statutului și să descoperiți că nu protejează de ploaie și că din start n-a fost menită să funcționeze”, a mai scris cineva pe Twitter.
În comentariile revistei Caijing din Beijing, Gucci a explicat că „umbrela nu este recomandată pentru uz zilnic”, ci că „are valoare pentru colecționari și este adecvată ca accesoriu de zi”.
Pe website-ul Gucci din Marea Britanie deja există o listă de așteptare pentru a achiziționa umbrela la prețul de 1030 de euro.