A avut loc ce-a de-a treia ediție Special Night Out. Cum a fost la eveniment

.

Joi, 8 mai, între orele 20:00 şi 24:00, s-a desfăşurat cea de-a treia ediţie Special Night Ouţ, în punctele centrale ale Bucureştiului, Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor, precum şi în zonele din imediata lor apropiere: Piaţa Romană şi zona Unirii.
În cadrul evenimentului, cele 30 de magazine partenere au avut un program prelungit, de la ora 20:00 până la ora 24:00, oferind astfel clienţilor posibilitatea de a vedea şi achiziţiona cele mai recente colecţii ale celor mai mari branduri internaţionale, precum şi ale designerilor locali.
A avut loc ce-a de-a treia ediție Special Night Out. Cum a fost la eveniment
Vremea frumoasă, cu temperaturi în jur de 16 grade a contribuit şi ea la numărul ridicat de participanţi (vizitatori şi clienţi) în magazinele partenere, aproximativ 2.500 de persoane. Acest lucru a confirmat şi de această dată că iniţiativa unei sesiuni de shopping nocturne este de bun augur şi că locaţiile centrale în care se concentrează evenimentul au devenit intens frecventate de consumatorii de branduri premium şi exclusiviste din Bucureşti.
Datorită rezultatelor obţinute de-a lungul celor trei ediţii, Special Night Ouţ a devenit o emblemă a shoppingului local, ce se va desfăşura în continuare sub formă a două ediţii, anual. Băuturile premium oferite în seara evenimentului de către partenerul tradiţional Special Night Ouţ, BDG Import, au fost: EVIAN, LUCAS BOLS, MARTINI, THE FAMOUS GROUSE, REMY MARTIN, METAXA, THE MACALLAN.
A avut loc ce-a de-a treia ediție Special Night Out. Cum a fost la eveniment
De asemenea, PERONI NASTRO AZZURRO, berea premium italiană numărul unu în lume, s-a implicat în cea de-a treia ediţie a Special Night Ouţ ca partener al evenimentului, oferind ca sursă de inspiraţie pentru sesiunea specială de shopping eleganţa şi naturaleţea stilului italian, plăcerea acestora de a descoperi frumosul şi bucuria fiecărui moment.
A avut loc ce-a de-a treia ediție Special Night Out. Cum a fost la eveniment
Pasiunea pentru shopping a fost împărtăşită alături de pasiunea pentru delicatesele de la MADAME LUCIE, celebrul producător de macarons – partener Special Night Ouţ, ediţia a treia. Special Night Ouţ este un eveniment recomandat de ELLE România. Pentru informaţii suplimentare despre cele trei ediţii ale evenimentului, cât şi despre ediţiile viitoare, puteţi urmări pagina oficială de facebook a evenimentului Special Night Out.

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton