Inna este, incontestabil, un star: are 12 milioane fani pe Facebook (and still counting…), este cel mai bine vândut artist român peste hotare, surclasând nume internaţionale în topurile dance, concertează în toate colţurile lumii şi, mai nou, a semnat un contract cu Warner Music, despre care declară, în revista Unica de aprilie, unde este şi personaj de copertă, că este una dintre cele mai mari realizări din cariera ei. Iar acesta e de-abia începutul!
de Adina Rosetti
Inna e mai pe val ca oricând şi speră că valul o va duce departe, până când îşi va îndeplini visul pe care l-a avut dintotdeauna: „acela de a deveni un artist cunoscut în toată lumea”.
În cariera ei, Inna a avut parte de nenumărate clipe frumoase, pe care îi este greu să le ierarhizeze în vreun fel, aşa că preferă să la enumere, pur şi simplu: „turneele mele, semnarea mea ca artist la Warner Music, featuring-urile pe care le- am făcut de-a lungul vremii şi care uneori, păreau greu de îndeplinit, întâlnirile cu fanii, de fiecare dată când sunt într-o altă ţară şi îmi aud piesele la radio sau văd videoclipurile la televizor, când citesc comentariile fanilor care mă încurajează şi îmi spun cât de mult îi ajută şi iubesc muzica mea. Am foarte multe momente frumoase de care să îmi amintesc.”
A cântat în multe colţuri ale lumii, dar nu face vreo diferenţă între publicul din România şi cel din străinătate. E la fel de fericită atunci când cântă într-un mall din Constanţa, în apropiere de oraşul ei natal, sau în faţa a zeci de mii de oameni dintr-o ţară îndepărtată şi exotică, precum Japonia. „Îmi place să descopăr oamenii şi diversele locuri în care călătoresc.” În final, muzica e tot ce contează pentru ea.
Citeşte mai mult despre Inna în interviul exclusiv din revista Unica de aprilie, pe piaţă din 26 martie!