Mâncarea a fost dintotdeauna prilej de discuții aprinse atât în rândul gurmanzilor convinși cât și printre cei care numără cu precizie caloriile îngurgitate zilnic, în căutarea combinațiilor perfecte. Ne dorim ca meniul zilnic să nu fie plictisitor, repetitiv, să ne scoată din rutină și să ne aștearnă mulțumire pe chip și în simțuri.
”Baba Yaga” este un business românesc fresh, un brand manifest autentic care a luat naștere pentru cei care ne dorim ca mâncarea să fie așezată la locul pe care îl merită: mâncăm ce trebuie, cât ne trebuie, acasă sau la birou, fără a ne mai teme că am combinat nefericit ingrediente sau calorii. Până la urmă nu oricine este bucătar înnăscut sau are timpul necesar să prepare mese pentru sine sau familie.
Cu toate că cei doi parteneri au ștate vechi în H.O.R.E.C.A, domeniu intens încercat de pandemie, au pornit la drum fix într-o perioadă în care îți trebuie cel puțin o doză mică de nebunie și o porție mare de curaj să începi o afacere nouă. Au observat tendința românilor de a se dezvolta în direcția de meal plan și delivery și au considerat că au ceva de spus astfel încăt preparatele lor să fie apreciate în asemenea măsură încât să fie dorite sub forma unui meniu zilnic complet, pe care îl comanzi dimineața pentru tot restul zilei, exact ca un abonament la sală. Doar că cel de față te va duce în sala de… mese, vorba unora.
Rețetele au fost atent puse pe hârtie de-a lungul celor 15 ani de activitate pe vase de croazieră Disney de către George Teodorescu, unul dintre parteneri. Au trecut apoi prin filtrul exigent al Dr. Alexandru Aricescu – Nutriționist care este parte din echipă. Nu au fost lăsați la întâmplare macronutrienții, dar nici caloriile. De bunul gust dar și de ingredientele păstrate cu grijă în cele 6 camere frigorifice are grijă Dana, chef-ul care coordonează echipa din bucătăria de 300 mp.
De comportamentul și așteptările consumatorului este preocupat deopotrivă și Daniel Grigorescu, cel de-al doilea partener, doar vine după ani grei de experiență în management H.O.R.E.C.A. Lanțul de pizzerii Dominium i-a adus în față multe tipologii de clienți și comportamente de consum.
Deși meniurile provin din 3 bucătării internaționale: mediteraneană, nord-americană si balcanică, familia ”Baba Yaga” se bazează pe producătorii locali, pentru că din nou ajungem la gust, dar și la dorința de a sprijini producția locală.
Peștele, carnea dar și variantele pentru vegani (în curând) ajung pe mesele pofticioșilor prin intermediul unor preparate apetisante, ambalate și transportate așa cum merită să fie o masă delicioasă. Sau mai multe. Pentru că atunci când ne uităm în farfurie, cu toții ne dorim acel ”exact-cât-trebuie”.