Toate privirile oamenilor s-au îndreptat asupra ei, de îndată ce a intrat în mall. Cântăreața a profitat de faptul că sunt mai puțin oameni în magazine în această perioadă și, camuflată cu o pălărie imensă din blană și cu mască de protecție, a mers la cumpărături.
Apariție excentrică în blugi de 15.000 de dolari
Rihanna (33 ani) a fost surprinsă într-un mall din Los Angeles, miercurea trecută, unde a făcut cumpărături de la o librărie.
Artista a ales să poarte, cu această ocazie, o pălărie din blană, supradimensionată, semnată Marc Jacobs, și o pereche de blugi vintage, Tom Ford pentru Gucci, cu aplicații din blană, al căror preț depășește 15.000 de dolari.
Pentru că vedeta și prietena ei rezervaseră librăria doar pentru ele, pentru o sesiune privată de shopping, Rihanna și-a permis să își dea masca jos în magazin, dezvăluind look-ul ei clasic, machiajul simplu, marcat însă de un ruj roșu intens.
Deși nu a mai lansat niciun material discografic din 2016, de la albumul “Anti”, implicându-se în ultimii ani în afaceri din sfera modei și a industriei frumuseții, artista le-a promis fanilor că se va întoarce în curând la prima sa dragoste, muzica.
Robyn Rihanna Fenty este o cântăreață și o femeie de afaceri, originară din Barbados. Descoperită la doar 15 ani de rapperul Jay-Z, Rihanna a uimit întreaga lume cu tehnica ei vocală nestudiată și cu talentul ei artistic nativ.
A devenit celebră în 2005 cu hit-ul „Pon de Replay”, iar în 2007, când se afla deja la al treilea album de studio, „Good Girl Gone Bad”, a reușit să vândă peste 8 milioane de copii ale single-ului „Umbrella”.
De-a lungul anilor, artista a înregistrat piese alături de numeroși artiști cunoscuți, precum Sean Paul, Jay-Z, Maroon 5, Kanye West, Shakira sau Eminem.
Rihanna s-a dedicat muzicii până în 2016, ulterior implicându-se în afaceri din domeniul modei și frumuseții. Și-a creat propriul brand de modă, Fenty, și propria linie de produse cosmetice, Fenty Beauty, care azi valorează peste 1 miliard de dolari.