Pasionaţii de lux sunt aşteptaţi la prima ediţie Special Night Out, care va avea loc pe 30 mai, în intervalul orar 20:00 – 24:00, în trei zone importante din Bucureşti: Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor şi The Grand Avenue, JW Marriott.
Special Night Out este cel mai mare eveniment de acest fel din România, reuşind să aducă la un loc 46 de magazine de lux, concentrate în cele trei zone de interes: Calea Victoriei, Calea Dorobanţilor şi The Grand Avenue, JW Marriott, cu scopul de a poziţiona Bucureştiul ca destinaţie pentru shoppingul de lux. Evenimentul este susţinut de revista ELLE România, ai cărei stilişti au realizat şi o parte din ţinutele magazinelor partenere.
Astfel, pentru prima oară partenere în această formulă, cele 46 de magazine de lux vor avea program prelungit în intervalul orar 20:00 – 00:00, vor prezenta cele mai elegante şi rafinate colecţii – fie că vorbim de fashion, design de interior, obiecte de autor pentru scris, audio-video de lux, bijuterii sau beauty, iar cele mai multe dintre acestea vor acorda oferte speciale la anumite produse. Magazinele participante ȋn proiect vor putea fi uşor recunoscute datorită vitrinelor marcate Special Night Out – găsiţi lista completă de magazine partenere la pagina 3.
Iniţiativa acestui proiect a venit din partea brandurilor de lux şi, cu atât mai mult, este de apreciat numărul ridicat de magazine care au reuşit să facă posibilă implementarea primei sale ediţii. Acest lucru demonstrează, în mod clar, faptul că Bucureştiul este o destinaţie pentru shoppingul de lux:
“Un astfel de proiect era necesar pentru Bucuresti, aşteptăm ca timpul să îl transforme într-o tradiţie”, a declarat Andreea Matei, Country Manager FREYWILLE.
“M-am bucurat să mă alătur eforturilor de a insufla Bucureştiului aerul de night shopping in style şi am folosit oportunitatea pentru a completa experienţa clienţilor cu mult stil şi multe surprize”, a spus Madeleine Florescu, Madison – absolute beauty.
„Ne bucură apariţia conceptului în Bucureşti, sperăm să devină o tradiţie şi să se dezvolte cu fiecare sezon. La Azay pregătim oferte, surprize şi propuneri exclusive pentru seara de 30 mai, când sperăm să avem un Bucureşti plin de viaţă! Treceţi-vă în agendă Special Night Out şi pregătiţi-vă pentru o seară magică”, a declarat Lorina Sereş, Managing Partner Azay.
“Ne alăturăm cu bucurie acestui proiect! De altfel, Ermanno Scervino este mereu prezent acolo unde stilul, eleganţa şi feminitatea sunt puse ȋn prim-plan. Va fi o seară destinată luxului şi rafinamentului aşa că nu uitaţi să vă opriţi şi ȋn magazinul nostru pentru o infuzie de stil italian pe care o veţi observa la fiecare pas, de la accesorii şi până la rochii de seară”, a declarat Laura Condescu, Manager Ermanno Scervino. “Produse de lux, materiale inovatoare şi cele mai noi tehnologii, produse unice, atemporale, moderne şi, mai presus de toate, funcţionale – cu toate acestea şi multe alte surprize, Porsche Design, cel mai nou brand apărut în zona de luxury fashion în Bucureşti, îşi aşteaptă clienţii pe parcursul evenimentului”, a declarat Mirela Burcea, Branch Manager Porsche Design.
”În sfârșit avem parte de o seară specială în care Bucureștiul va avea aerul capitalelor de modă internaționale, grație acestui proiect minunat. Brandul Giulia Nahmany Jewellery se armonizează prin propuneri speciale acestei seri și vă așteaptă în lumea strălucitoare a diamantelor și a pietrelor swarovski”, a declarat Giulia Nahmany.
De la o celebrare a luxului nu ar fi putut lipsi băuturile premium, motiv pentru care, în magazinele partenere, cumpărătorii vor fi răsfăţaţi cu MARTINI, Evian, Rémy Martin, The Maccallan, Highland Park, Corona Extra şi The Famous Grouse.
Cei care doresc să se bucure de cât mai multe oferte sunt invitaţi să îşi planifice ruta de shopping cu mare atenţie, pentru a nu rata unele dintre cele mai interesante colecţii create de designeri celebri. Pentru informaţii suplimentare, accesaţi pagina evenimentului de facebook Special Night Out.