(P) Colete întârziate la destinatar – nu este de dorit, dar se întâmplă

.

Pentru cei care așteaptă colete din străinătate este poate mai ușor de înțeles de ce ar exista întârzieri. Nu același lucru se poate spune despre colete pe plan local, național. Totuși se întâmplă. Întârzierile pot exista și au cauze diverse, uneori din vina firmei de curierat sau nu.

Sistemul de urmărire a comenzilor

Firmele de curierat au sisteme și proceduri implementate întocmai pentru a fi un sprijin real pentru clienți, pentru ca serviciile să fie rapide și eficiente. Pentru fiecare colet preluat este generat un cod unic de verificare ce va fi înregistrat în sistem. Pe baza acestuia, clientul poate verifica statusul comenzii – preluat, în tranzit, în depozit, gata de livrare etc.

Sistemul acesta ar presupune că totul merge de minune și că destinatarul trebuie doar să aștepte primirea unei comenzi. În realitate, se întâmplă erori umane care duc la întârzieri. De regulă, ce ridică suspiciuni este nu doar timpul de așteptare deja foarte mare, ci și un status ciudat în sistemul de urmărire al pachetelor.

Contează și cât de des este actualizat acest centralizator. Aici contează cât de des sunt scanate pachetele, ceea ce se întâmplă la predare și ulterior la intrarea în depozitul local. Actualizarea poate dura câteva ore sau chiar și o zi.

Întârzieri posibile: când adresa de livrare este notată greșit, când curierul local nu reușește să găsească persoana cu statut de destinatar, adresa incompletă.

Servicii de curierat competitive

În contextul actual, apreciem poate rapiditatea cu care putem trimite colete. În ceea ce privește buna funcționare a unei firme spre exemplu, cu mai multe puncte de lucru, de ce nu contează la fel de mult timpul de livrare a documentelor și a altor bunuri. De aceea, ca un răspuns al acestei dinamici au apărut diverse firme de curierat.

Necesitatea nu explică însă alegerea la întâmplare; mai ales pentru firma a cărei reputație contează, care clădește încredere în rândul clienților, este de la sine înțeles că firma de curierat trebuie să vină cu un pachet de servicii variat – rapiditate, acoperire mare în țară, prețuri bune, dar și siguranța transportului.

E-livrat pe piața bucureșteană vine cu oferte de acest gen. Vorbim spre exemplu despre posibilitatea de a oferi feedback după fiecare livrare, de acoperire națională, despre curier rapid ce livrează și în aceeași zi sau maximum a două zi, în funcție de ora de preluare. În plus, poate fi aleasă ora de expediere. Au desigur și serviciu național, pentru livrări în toată țara.

Prețul face diferența?

Desigur că de cele mai multe ori bugetul dictează alegerea, dar asta nu trebuie să însemne un compromis. Prețurile pot fi de asemenea negociate, mai ales facă vorbim de colaborare pe termen lung, nu de o livrare unică.

De reținut că nu doar livrarea în sine contează, așadar în funcție de prețurile pe care firmele le practică anlizati și ce anume include sau nu.

Pentru oferte personalizate e-livrat.ro poate fi accesat.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton