“Dansează baba”, aceasta a fost piesa cu care Andrei Ştefănescu a energizat sâmbătă publicul la Te cunosc de undeva! reuşind să câştige şi premiul ediţiei cu o transformare spectaculoasă. Ştefan Bănică Jr., aceasta a fost provocarea lui Andrei în cea mai recentă ediţie Te cunosc de undeva!, un rol pe care a reuşit să-l interpreteze exemplar. Telespectatorii au rămas şi sâmbăta aceasta alături de talentaţii concurenţi, transforming show-ul de la Antena 1 situându-se pe prima poziţie în topul preferinţelor lor la nivelul targeturilor all urban, naţional şi 18+ urban. Cu siguranţă, Andrei Ştefănescu a avut sâmbătă una dintre cele mai vesele şi inedite echipe de dansatori pentru rolul său, Ştefan Bănică Jr. Pentru a interpreta piesa “Dansează baba” Andrei a fost însoţit pe scenă de patru dansatori bărbaţi deghizaţi în bătrânele simpatice. Andrei a reuşit să dea gata juriul cu acest rol de excepţie, primind numai aprecieri pozitive fie ele despre voce, dans sau prezenţă scenică, fiind şi concurentul care a câştigat premiul ediţiei.
Ieri seară telespectatorii au savurat spectaculoasele transformări ale concurenţilor de la Te cunosc de undeva!, emisiunea clasându-se pe primul loc în topul audienţelor la nivel urban, cu 9.1% rating şi 18.8% cotă de piaţă. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 6.9% rating şi 14.3 procente share. În minutul de aur, 21:16, aproape 1.3 milioane de telespecatatori din mediul urban urmãreau Antena 1, în vreme ce doar 875.000 urmãreau Pro Tv. Şi la nivelul targetului naţional, transforming show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 7.9% rating şi 16.3 procente de share, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu 7% rating şi 14.6 procente de share.
Şi vineri, telespectatorii au rãmas fideli Antenei 1, emisiunile Acces Direct şi Observator 16 clasându-se ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial al staţiei 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat vineri, la nivelul targetului 18-49 urban, un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 20.3%, poziţia secundã în clasament fiind ocupatã de Pro Tv, cu 4.9% rating şi 17.8% cotã de piaţã. Şi la nivelul targetului all urban, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a fost preferata telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 6.8% şi o cotã de piaţã de 19.1% şi o medie de 715.000 de telespectatori, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 5.8% rating şi 16.2% cotã de piaţã. În minutul de aur, la 18:57, Acces Direct era urmãritã de 1.177.000 telespectatori, aproape dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau postul Pro Tv.
Observator 16, avându-l drept invitat pe juratul România Danseazã, CRBL, a fost şi el prima opţiune a publicului comercial al staţiei, 18-49 urban, buletinul de ştiri înregistrând un rating mediu de 3.6% şi o cotã de piaţã de 16.1%. Pe locul secund s-a clasat postul Kanal D, cu 2.9% rating şi 12.8% cotã de piaţã, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 1.3% rating şi 5.8% cotã de piaţã. Peste 265.000 de telespectatori din targetul 18-48 urban urmãreau vineri, în minutul de aur, 16:30, Antena 1, de aproape 5 ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi timp urmãreau postul Pro TV.
Sursa:Kantar Media Copyright:ARMADATA S.R.L. Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group Analiza este facuta pe target-urile Urban All, 18-49 urban, si National Perioada 15 -16 martie 2013