Colaborarea globală include lansarea unei colecții de bijuterii finisate manual, inspirată de emblematicele filme „Harry Potter”. Produsele vor fi disponibile în toate magazinele Pandora, începând cu luna noiembrie 2019.
Astăzi, Pandora anunță una dintre cele mai inedite parteneriate: colaborarea cu Warner Bros. Consumer Products și viitoarea lansare a colecției de bijuterii cu tematica Harry Potter. În a doua jumătate a anului 2019, Pandora va debuta colaborarea prin introducerea unei colecții capsulă de 12 bijuterii finisate manual, printe care se numără talismane, pandantive și o brățară inspirată de personajele și simbolurile mult îndrăgite din fimele „Harry Potter”.
Stephen Fairchild, Directorul de creație și Brand Officer Pandora spune: „Seria de filme „Harry Potter” a adus bucuria și speranța că magia există generațiilor de până acum, iar fanii Pandora ne-au rugat să facem o astfel de colaborare de mulți ani. Bijuteriile Pandora se axează pe poveștile personale, prieteniile, iubirile și curajul din „Harry Potter”, valori ce rezonează cu fanii noștri. Suntem extrem de încântați de lansarea acestei colecții în toată lumea”.
Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, vicepreședinții de creație Pandora, au fost inspirați de personajele emblematice atunci când au conceput noile bijuterii finisate manual, ce aduc un omagiu atât fimelor „Harry Potter”, cât și identității Pandora.
Pandora creează, fabrică şi comercializează bijuterii moderne, finisate manual, realizate din materiale de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Bijuteriile Pandora sunt distribuite în peste 100 de ţări, de pe şase continente, prin aproximativ 7,500 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 de magazine-concept. Fondată în 1982 şi având sediul în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are peste 28,000 de angajaţi în întreaga lume, dintre care aproximativ 13,000 sunt în Thailanda, unde compania fabrică produsele. PANDORA este listată public la bursa NASDAQ din Copenhaga, Danemarca. În 2018, veniturile totale ale PANDORA au fost de aproximativ 3,1 miliarde de euro.
Warner Bros. Consumer Products (WBCP), o companie a Warner Bros. Entertainment, extinde portofoliul Studiourilor de mărci de entertainment și francize pentru fanii din întreaga lume. WBCP începe parteneriate cu brand-uri de jucării, fashion, decorațiuni interioare și edituri, cu licențe de cea mai înaltă clasă și recunoscuți mondial, inspirate de francize și proprietăți precum DC, Wizarding World, Looney Tunes și Hanna-Barbera. Afacerea globală de success a diviziei include experiențe inovatoare precum „The Wizarding World of Harry Potter and Warner Bros. World” din Abu Dhabi. Fiind licențiați mondial pentru inventivitate și unicitate, programe de comerț, inițiative de retail, parteneriate promoționale și experiențe cu tematici, WBCP este una dintre organizațiile de top de comerț de retail din lume.