” Mai ma tot gandesc…” sa va povestesc despre cea mai simpatica vacuta din Romania. „Ce vaca sunt! Am uitat sa ma prezint. Sunt Fulga!”, spunea ea cand a devenit celebra si au asaltat-o …
” Mai ma tot gandesc…” sa va povestesc despre cea mai simpatica vacuta din Romania. „Ce vaca sunt! Am uitat sa ma prezint. Sunt Fulga!”, spunea ea cand a devenit celebra si au asaltat-o televiziunile.
Jucausa si copilaroasa, cu capul in nori si pusa pe sotii, Fulga vrea sa fie prietena cea mai buna a celor mici. Ei o indragesc si cand face cele mai haioase greseli gramaticale sau cand rosteste plina de importanta un lucru stiut de toata lumea. Pentru ca Fulga le aduce lapte bun si are raspuns la toate intrebarile.
Fulga s-a nascut in anul 2004 sub atenta supraveghere a celor de la Albalact Alba Iulia. Numele ei este unul tipc romanesc si trimite cu gandul la fulg, la alb si usor, asa cum este si laptele ei. După un studiu al „raftului” cu produse lactate din Romania, s-a observat o oportunitate de „simpatie” pe o piata care comunica in lactate numai sanatate, siguranta alimentara, atribute strict rationale. Astfel, strategia de brand a fost construită in jurul atitudinii de jovialitate şi bucurie.
Si se pare ca veselia vacutei a cucerit pe toata lumea. In decurs de doar un an de la lansarea brandului Fulga, Albalact a iesit din randul micilor producatori locali de lactate si a ajuns in primii cinci jucatori de pe piata, crescand cu peste 30 la suta consumul de lapte ambalat UHT din Romania.
Fulga a avut si are un succes urias pe piata laptelui UHT. Compania Albalact a inregistrat rate record de crestere a vanzarilor dupa lansarea brandului Fulga. In doar un an de zile, vanzarile Fulga au ridicat cifra de afaceri a companiei Albalact cu 50 la suta.
Pentru ca vrea sa fie cea mai isteata vacuta, dar si cea mai generoasa si iubitoare cu copiii, Fulga a inventat tot soiul de minunatii ca sa ajunga mai usor la ei. Mai intai si-a construit cel mai modern tip de ambalaj existent pe piata, furnizat de TetraPak. Un ambalaj aseptic mai înalt şi mai suplu, foarte uşor de manipulat şi de transportat care poate fi păstrat usor in frigider si, cel mai important, are capacul cu filet usor de desfacut, care permite deschiderea şi inchiderea repetata a cutiei fara a afecta calitatea laptelui.
Apoi a combinat laptele cu aromele cele mai bune si mai dulci din lume si le ofera tuturor (copii, parinti, bunici) patru variante de Bunatati cu Lapte cu arome: ciocolapte, vanilapte, capsulapte si mierlapte. „Fulga este brand-ul care are cea mai variata gama de lapte cu arome de pe piata, la ora actuala. In 2005 am lansat, in gama Bunatati cu Lapte, lapte cu ciocolata, cu suc de portocale si cu suc multifruct. Ne-am gandit sa imbogatim gama fiind influentati de evolutia pietei. Piata laptelui cu arome reprezinta doar 2% din totalul pietei lactatelor, dar este în continua crestere, datorita orientarii tot mai mari a consumatorilor catre produsele << convenience>>. Aroma numarul unu in piata este ciocolata, urmează vanilia si aromele de fructe”, declara Cristina Miclea, Brand Manager Albalact Alba Iulia.
Fulga Mierlapte este ultimul produs lansat din gama Bunatati cu lapte, o combinatie delicioasa de miere cu lapte creat in spiritul unui amestec traditional romanesc. „Fulga Mierlapte este un produs tocmai bun de băut înainte de culcare şi ne-o aduce pe jucăuşa Fulga într-o nouă ipostază, în peisaj de noapte, gata de culcare. Şi bineînteles că personajul nostru are o modalitate aparte de a se juca cu ziua si noaptea, într-un univers feeric în care toată lumea pare să se pregătească de culcare: albinuţele aduc căciuliţa de noapte, stelele casca, iar luna sforaie.” spune Loredana Popasav, New Business Director la Publicis Romania, compania de publicitate care se ocupa de aparitiile haioase ale vacutei Fulga.
Cat despre parintii vacutei Fulga, compania Albalact, este la fel de ambitioasa si eficienta ca si ea. SC ALBALACT SA a fost privatizată în anul 1999 şi este listată la categoria a II-a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact se află în acest moment pe locul 4 în topul producătorilor de lactate din România şi produce peste 60 de sortimente de lapte, iaurt, smântână, unt şi brânză sub mărcile sale – Fulga, Zuzu şi De Albalact.
Potrivit analizelor MEMRB, Albalact este lider de piata pe segmentul laptelui proaspat pasteurizat cu laptele Zuzu şi mai este lider de piata cu untul de masă Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment.
Laptele UHT Fulga a adus compania Albalact tot pe locul doi pe segmentul UHT.
Mai m-am gandit…, ia un pahar de lapte bun si caut-o pe Fulga si in celelalte rubrici!