YouTube își schimbă strategia și de anul viitor va difuza conținut după noi reguli. Ce trebuie să știe cei care utilizează canalul audi-video.
Schimbările pe care YouTube le va face în 2019 privesc difuzarea conținutului original, care era disponibil doar utilizatorilor ce plăteau, conform News.ro.
Doar 29 de țări se puteau bucura de serialele oferite de canalul YouTube, dar Google vrea să crească audiența unui astfel de conținut, motiv pentru care, până în 2020, ar vrea ca toți utilizatorii să aibă acces la conținutul exclusiv, cu o singură condiție: aceea de a suporta reclamele oferite. Această decizie vine în ajutorul creatorilor individuali de conținut, care vor câștiga mai mulți bani, dar și a brandurilor, ale căror materiale vor fi vizibile unui public numeros.
YouTube a fost creat în 2005 de Chad Hurley, Steve Chen și Jawed Karim și a avut un succes uimitor încă de la început, adunând milioane de utilizatori, miliarde de videoclipuri, cu încasări uriașe. În 2006 a fost preluat de Google. Conform unei statistici, în 2007 au fost adăugate în fiecare minute peste 13 ore de video.Dacă inițial canalul permitea doar încărcarea de videoclipuri, din 2008 companiile au avut permisiunea de a încărca filme sau emisiuni întregi.