Rihanna a lansat o linie de lenjerie intimă, colecție dedicată femeilor cu orice tip de forme și dimensiuni, la Săptămâna modei de la New York.
Lansarea colecției Savage X Fenty a avut loc miercuri, moment în care cântăreața a apărut în fața mulțimii adunate la Brooklyn Naval Yard purtând o rochie mulată de culoarea cafelei.
Această colecție include modele variate de lenjerie, potrivite pentru orice femeie, notează The Guardian.
Cântăreaţa nu se află la prima iniţiativă de acest tip, fiind celebră pentru colaborarea sa cu Puma, pentru o gamă de produse sportive devenită foarte populară.
Rihanna, în vârstă de 30 de ani, s-a lansat şi în domeniul produselor cosmetice, anul trecut, cu gama Fenty Beauty.
Colecția Savage X Fenty, care a fost lansată pe 11 mai, a fost un real succes încă din prima zi de când a fost scoasă pe piață. Piesele de lenjerie intimă au fost sold out în nici o lună. Artista a anunțat pe contul său de Instagram, pe data de 7 iunie, că nu mai are niciun produs în stoc, iar pe 13 iunie acesta a fost refăcut, spre încântarea cumpărătorilor.
Artista şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” şi „Disturbia”. Cel de-al optulea album de studio al artistei născute în Barbados şi cel mai recent este „Anti” şi a fost lansat în 2016.