Serena Williams a lansat prima sa colecție de haine ce este disponibilă începând de miercuri, 30 mai, exclusiv pe site-ul sportivei.
După ce a colaborat cu cel mai cunoscut brand sport din lumne, Nike, și cu retailerul american NHS, Serena și-a dorit propriul proiect, unul la care visează de la 18 ani.
Colaborarea cu HSN i-a oferit Serenei cunoștințele necesare fără să studieze designul vestimentar, dar și multă pregătire practică.
La această colecție, care momentan include doar 12 articole, s-a muncit timp de doi ani. Ea cuprinde articole sportive, denim, bluze și rochii, cu prețuri ce variază între 35 și 250 dolari.
„Prețurile sunt accesibile, țesăturile sunt practice și de înaltă calitate, iar clienta este, de asemenea, o fată isteață, ca mine. Colecția „Serena” este pentru femeia care crede în ea însăși, care vrea să fie minunată, care arată deja bine și se iubește pe interior și acum arată acest lucru la exterior”, a declarat Williams.