Inelul de logodnă este considerat o promisiune a bărbatului care îl oferă. Din cele mai vechi timpuri, acest inel trebuia să fie cât mai valoros pentru ca, în eventualitatea ruperii logodnei, femeii să i se plătească rușinea sau în caz de deces al soțului, inelul să o ajute pe văduvă să supraviețuiască o perioadă.
Un vânzător dintr-un magazin de bijuterii a împărtăși lumii prin intermediul internetului, povestea unui inel de logodnă buclucaș.
“Lucrez în domeniul ăsta de aproximativ 10 ani. Am uitat numărul de inele de logodnă pe care le-am vândut. Vreau să vă povestesc una dintre cele mai urâte experiențe pe care le-am avut la locul de muncă.
Un cuplu a intrat la mine în magazin (să le spunem Olivia și Petru). Petru era gata să cumpere un inel de logodnă în valoare de 2000 lei, ceea ce este o sumă destul de mare pentru un cuplu atât de tânăr.
Le-am arătat inelele care se încadrau în bugetul viitorului mire, dar Olivia voia să vadă inele din ce în ce mai scumpe. S-a milogit, și-a fluturat genele, a făcut promisiuni sexuale și l-a convins să cumpere un inel cu diamant în valoare de 3000 lei.
Sincer să fiu, întrega scenă m-a șocat și întristat, dar până la urmă nu e treaba mea și afacerea e afacere.