Luni, 31 octombrie, L’Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris (MOD’SPÉ Paris) a lansat, oficial, în România, programul artcademy
– primele cursuri certificate internaţional în domeniul modei. Partenerul român al MOD’SPÉ Paris este CODECS, compania cu cea mai bogată tradiţie în domeniul educaţiei de business de la noi din ţară.
Lansarea artcademy a avut loc la Institutul Francez din Bucureşti, eveniment la care a participat Jean Pierre MOCHO, Preşedinte MOD’SPÉ Paris şi, din anul 2000, Preşedinte al Fédération Française du Prêt-à -Porter Féminin. Înainte de a se alătura MOD’SPÉ Paris, Jean Pierre MOCHO a activat mai bine de 30 de ani în companii precum Christian Dior Lingerie, Givenchy, Carven, Balenciaga si Celine. Alături de el, René MARDELLAT, Director General MOD’SPÉ Paris, Radu MIHĂESCU, Preşedinte şi Director General CODECS şi Anca BARTHA, Director Fashion Business School artcademy şi alumnus MOD’SPÉ Paris, au vorbit despre un nou concept de studii superioare care se adresează industriei modei din România.
Programul este structurat pe două etape – Fundamentals of Fashion (primul nivel) şi Fashion Marketing and Design (al doilea nivel). Fiecare curs se desfăşoară pe durata unui an academic şi se finalizează cu câte o săptămână de studii şi practică la Paris.
Curricula artcademy cuprinde materii precum Consumer Behaviour, Sourcing of Fashion Products, International Trade, E-marketing Strategies and E-business, Fashion / Brand Communication, Financial Management, Customer Relationship Management, structurate astfel încât să poată oferi o aplicabilitate imediată a subiectelor analizate, prin studii de caz şi prin interacţiunea cu lectorii MOD’SPÉ Paris. Aceştia sunt reprezentanţi ai unor companii precum Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Yves Rocher, Chantelle, Galeries Lafayette, Etam, Celio, etc. Interacţiunea cu lectorii asigură transferul de experienţă practică şi, mai mult decât atât, conectează cursanţii la centrul modei, Parisul.
Programul se adresează absolvenţilor de facultate sau liceu, interesaţi să dobândească o calificare în domenii precum styling, fashion buying, fashion marketing, fashion/network coordinating, visual merchandising, product/ brand management, jurnalism de modă sau design, dar şi tuturor celor interesaţi de modă.