(P) Experimenteaza universul 3D, alaturi de Deichmann si noile vedete ale sezonului, in statiile de metrou Piata Victoriei 1 si Piata Unirii 2

.
La sfarsit de an, Deichmann isi suprinde clientii care calatoresc cu metroul printr-un mijloc neconvențional de publicitate: reclama cu efect tridimensional pe pavaj.

In stațiile de metrou Piața Victoriei 1 și Piața Unirii 2, calatorii vor fi incantati pe peron de siluetele 3D ale celor mai recente modele de pantofi. Vedetele colectiei de toamna – iarna 2015-2016 vor atrage in mod cert toate privirile trecatorilor.

Cunoscut și sub denumirea de artă anamorfică sau trompe l’oeil, efectul 3D pe pavaj crează o experiență interesantă, uneori de-a dreptul uimitoare. Iluzia optica a efectului 3D este atat de puternica, incat cu greu poti face distinctia intre iluzie si realitate!

Paseste cu incredere si experimenteaza universul 3D creat de Deichmann la Piața Victoriei 1 și Piața Unirii 2! Pentru ca tu faci cele mai bune alegeri iarna aceasta cu Deichmann, picioarele vor atrage toata atentia prin incaltamintea modern-chic! Pentru că iubim pantofii!

Deichmann Victoriei 1

Deichmann, cel mai mare lanț de magazine de încălțăminte din Europa, deține în prezent, în România, 74 de magazine, în care sunt comercializate colecții proprii de încălțăminte (Graceland, 5th Avenue, Catwalk ș.a.) , precum și pantofi sport aparținând unor mărci celebre (Adidas, Nike, Puma, Fila ș.a.)

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter
buton